Poruka – To sam ja

Predavač: Vedran Sorić

Prodaja je krvotok, srce i duša biznisa. Činjenice govore, ali emocije prodaju (kupuju)! Uspješni prodavač pobuđuje emocije radosti i veselja – dobre vibracije. Što su brojke, prodaja i profit bez lojalnog kupca? Malo prodavača svjesno koristi moć osobnog prodajnog brenda u prodajnom procesu. Sposobnost implementiranja osobnog prodajnog branda u svakodnevni, zahtjevni i stresni poslovni život nit je vodilja za kreiranje uspješne i održive karijere u profesionalnoj B2B prodaji. Vjerujem da će kupci u narednim godinama radije biti tretirani kao obitelj nego kao kraljevi. „Emotivna matematika”, često ubačena kroz kvalitetan profesionalan osobni brand bit će najbolja oklada za prodajni uspjeh – najsigurniji način zadržavanja kupca „za cijeli život”. Kupac kupuje radi mene! Kreiranje osobnog brenda proizlazi iz svih oblika profesionalne, organizirane komunikacije pojedinca u svim područjima društva. Glavni je cilj uspješno pozicionirati pojedinca, a kroz to i kompaniju za koju radi u percepciji okoline. Kapitalizam modernog doba, okružen negativnim ispadima globalizacije, treba fleksibilne ljude koji moraju stalno iznova promicati, afirmirati i pozicionirati sebe. Današnje je poslovno okruženje „brutalno”, a prodavač ga treba kontrolirati kako bi bio uspješan. Kontroliranjem poslovnog okruženja ne funkcionira na tuđem, već na svom terenu te mu to omogućuje nadzor nad vremenom i prostorom u kojem djeluje. Izgradite svoj poslovni imidž što ujedno predstavlja percepciju drugih o vama. Pravi poslovni imidž je onaj koji kaže da smo prilagodljivi, pristupačni, sposobni, uvjereni, kreativni, iskusni, profesionalni, uspješni, pošteni, inteligentni, organizirani, snalažljivi, iskreni, razumljivi, svjesni, napredni, moderni… Ako sebe ne doživljavamo kao hodajuću govornu poruku, nedostaje nam najbitnije – profesionalna prodajna komunikacija.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *