Prodajna komunikacija

Predavač: Vedran Sorić
Malo prodavača svjesno koristi moć osobnog prodajnog brenda u prodajnom procesu. Sposobnost implementiranja osobnog prodajnog branda u svakodnevni, zahtjevni i stresni poslovni život je nit vodilja za kreiranje uspješne i održive karijere u profesionalnoj B2B prodaji. Kreiranje osobnog brenda proizlazi iz svih oblika profesionalne, organizirane komunikacije pojedinca u svim područjima društva. Kroz ovu radionicu izgradit ćete svoj poslovni imidž što ujedno predstavlja percepciju drugih o nama. Pravi poslovni imidž je onaj koji kaže da smo: prilagodljivi, pristupačni, sposobni, uvjereni, kreativni, iskusni, profesionalni, uspješni, pošteni, inteligentni, organizirani, snalažljivi, iskreni, razumljivi, svjesni, napredni, moderni… Poruka „TO SAM JA“ – ako sebe ne doživljavamo kao hodajuću govornu poruku, nedostaje nam najbitnije, profesionalna prodajna komunikacija.