Piše: Kristijan Jalšić Teško je zamisliti život bez društvenih mreža. Svakodnevno smo izloženi velikom broju fotografija koje korisnici objavljuju na platformama poput Instagrama, Facebooka, Snapchata i ostalih. Do prije desetak godina nitko nije poznavao riječ selfie, no u razdoblju 2012. …
Piše: Monika Dražinić Poslovni sastanci mogu biti pravi izazov za onog koji ga saziva i vodi jer svaki sastanak pretpostavlja okupljanje grupe koju čini skup različitih karaktera i tipova ljudi na jednom mjestu koji zajedno promišljaju o nečemu, rješavaju neki …
Pišu: Petra Jakopanec i Ana Kahlić Čuli ste za pojam Employer Branding? Želite da najbolji kandidati odaberu upravo vas, ali ne znate kako to postići? Svaki HR govori nešto o tome, no je li je potreban i vama? Iako je …
Piše: Ivana Ožegović Na dan 1. siječnja 2023. euro će postati zakonsko sredstvo plaćanja u RH koje sa sobom donosi brojne promjene za poslovne subjekte i građane, a neke od njih donosimo u nastavku. Kada započinje dvojno iskazivanje cijena? Od …
Piše: Sara Batinić Eristička dijalektika sintagma je sastavljena od dviju riječi koje potječu iz grčkoga jezika, a dijele vrlo slično značenje; eristika dolazi od riječi eristikḗ tékhnē što se prevodi kao vještina u prepiranju, dok riječ dialektikḗ (tékhnē) znači (vještina) …
Piše: Patricia Devunić Društvene mreže nisu postale samo središnje mjesto informiranja, već mjesto inspiracije i tzv. eskapizma i upravo zbog njihove važnosti sve više pojedinaca i organizacija odlučuje se za njihovo profesionalno vođenje. U 2021. nezamislivo je komunicirati online, a …
Piše: Dunja Nekić Mediji su danas jedan od glavnih izvora informiranja javnosti, a gotovo svaka javna osoba nastoji se predstaviti javnosti u što boljem svjetlu. Upravo zbog toga, javne osobe svoj imidž će graditi ili njegovati kroz odnose s javnošću, …
Piše: Kristijan Sedak Retorika, odnosno, umijeće govorništva, daje nam upute za to kako da različite tekstove, diskurse ili govore promatramo kroz prizmu moći uvjeravanja. Njena ljepota krije se u tome što ne moramo analizirati samo govorne izvedbe, već i bilo …
Piše: Lucija Pranjić Kontinuirano razmišljati o određivanju i postizanju ciljeva u svojoj organizaciji znači razmišljati strateški. U nastojanju da uvijek budemo korak ispred konkurencije, a da pritom i ostvarujemo zadovoljavajući profit važno je stalno pitati se gdje smo sada, gdje …