Na poslovnu komunikaciju u Demostenu gledamo kao na momčadski sport. Rad u timu je jedna od važnijih vještina za uspješno poslovanje svake tvrtke, ali i razvoj karijere pojedinca. Stoga, zamislite timski rad na projektu koji Vam može donijeti veliki uspjeh, no jednostavno ne možete na pravi način komunicirati ideje, razmišljanja i zaključke te samim time trošite puno vremena bez povratnih rezultata. U tom slučaju, jedino što može spasiti situaciju je dobra poslovna komunikacija između suradnika. Osim što povećava efikasnost u radu, dobrom poslovnom komunikacijom gradimo odnose s kolegama i povećavamo uspješnost. Također, umijećem komuniciranja u poslovnim zajednicama gradite svoj, ali i kredibilitet organizacije u kojoj djelujete jer se dobra reputacija i imidž postižu upravo kroz prenošenje informacija o sebi drugima.

Masterclass je namijenjen svima koji smatraju kako im je potrebno poboljšati svoje prezentacijske vještine, ovladati temom, vođenjem, delegiranjem te onima koji sebe žele vidjeti kao uspješnog lidera!

Teme koje masterclass obuhvaća su sljedeće:

  • Sastanak (priprema i vođenje sastanka ili grupa, vrste sastanka)
  • Kreativne metode sastanaka
  • Prezentacija poslovne ideje/projekta (kako dati dobar feedback na nečiju poslovnu prezentaciju)
  • Poslovna komunikacija sa suradnicima – neposredna usmena, telefonska, pismena, networking, neformalna poslovna komunikacija (grapevine komunikacija)
  • Komunikacija s korisnicima (društvene mreže, usmena komunikacija…)
  • Pregovori
  • Razgovor za posao
  • Neverbalna komunikacija
  • Komunikacija u grupi
  • burn out – sindrom sagorijevanja na radnom mjestu
  • Komunikacija s teškim osobama
  • Vizitka – arhaični alat poslovne komunikacije
  • Asertivna komunikacija
  • Persuazija
  • Liderstvo
  • Kako biti učinkoviti dio tima
  • Selekcija kandidata kroz razgovor za posao
  • Samobrendiranje i poslovni imidž
  • Pregovaranje