Što?
In-house treninzi su edukacije iz komunikacijskih vještina u potpunosti prilagođene željama, potrebama i dinamici vaše tvrtke i njezinih zaposlenika.
Zašto?
Svi znamo poneku dobru izreku o važnosti komunikacijskih vještina i jasno nam je da bez uspješne komunikacije nema niti uspješnog šefa, prodavača, voditelja tima, suradnika…
Osim što smo često osviješteni o važnosti komunikacije, nije nam nepoznata niti teorija komunikacije – kako bi dobra komunikacija trebala izgledati i zvučati, što bismo u komunikaciji trebali raditi, a što je bolje izbjegavati.
ALI, našoj svijesti i znanju najčešće nedostaje PRAKSE. I to PRILAGOĐENE PRAKSE.
Upravo to nude in-house treninzi Govorničke akademije Demosten: praksu prilagođenu stvarnom kontekstu vaše tvrtke te sposobnostima i osobnosti njezinih zaposlenika.
Edukacije gradimo na vašim primjerima i iskustvima te naglasak stavljamo na konkretne vježbe oformljene prema situacijama s kojima se svakodnevno susrećete.
Cilj je in-house treninga doseći objektivni napredak u komunikacijskim navikama koji na početku zacrtate vi – naši polaznici, u dogovoru s našim predavačima i govornim trenerima.
Tko?
Treninzi su namijenjeni:
- Upravama tvrtki
- Svim razinama menadžmenta u tvrtkama
- Voditeljima odjela, timova i projekata
- Prodajnim timovima
- Svim razinama zaposlenika u tvrtkama
*Teme, vrste treninga i pristup prilagođavamo profilu polaznika.
A kako?
Program in-house treninga izrađujemo prema rezultatima besplatne inicijalne analize komunikacijskih osobina svakog polaznika te međusobnog razgovora i dogovora.
In-house treninzi se održavaju po načelu 5-5. Pet je tematskih modula in-house treninga i pet je koraka do rezultata u in-house treninzima.
Program se odvija se prema zajednički kreiranom rasporedu.
Broj sudionika in-house programa nije ograničen.
5 koraka in-house treninga:
Početna analiza komunikacijskih osobina zaposlenika na nekoliko razina, ovisno o radnome mjestu: psihološki profil, komunikacijske vještine, prodajne vještine, upravljačke vještine.
Kreiranje plana treninga s obzirom na rezultate početne analize i dogovor s polaznicima.
Odrađivanje treninga prema zajednički kreiranom rasporedu.
Završne vježbe i procjena napretka polaznika.
Samoevaluacija i evaluacija cjelokupnog programa.
5 tematskih modula in-house treninga:
Možete odabrati sve module u ponudi, pojedine module u ponudi, a možete odabrati i kombinaciju pojedinačnih tema iz različitih modula
Modul poslovna komunikacija
- Na ovome ćete modulu naučiti koje su specifičnosti poslovne komunikacije te na koji se način one mogu uspješno primijeniti u različitim poslovnim okruženjima, od neformalnog do posve formalnog. Krajnji je cilj ovladavanja poslovnim komunikacijskim vještinama unaprjeđenje i ojačanje odnosa kako unutar, tako i izvan tvrtke i tima.
- Vrste i pravila poslovne komunikacije: neposredni razgovor, telefonski razgovor, razgovor putem elektroničke pošte, razgovor putem online platformi (Skype, Zoom, MS Teams…)
- Vođenje sastanka i sudjelovanje na sastanku
- Kreativna komunikacijska rješenja na sastanku
- Poslovne prezentacijske vještine
- Asertivna komunikacija
- Jačanje samopouzdanja tima
- Osnaživanje povjerenja unutar tima
Modul prodajna komunikacija
- Na ovome ćete modulu ovladati procesom prodaje, njegovim pravilima i mogućnostima, te komunikacijskim tehnikama unutar tog procesa kako biste povećali zadovoljstvo kupaca i prodavača, a time i samu prodaju.
- Vrste prodaje, kanali prodaje, prodajne strategija i prodajne metode
- Vrste kupaca i odabir ključnih kupaca
- Sales Pipeline Management & Customer Relationship Management
- Key Account Management
- Priprema prodaje proizvoda ili usluga
- Vrste prodajnog sastanka
- Prezentacija proizvoda ili usluga
- Zaključivanje prodaje
- Tehnike prodaje: up sell, cross sell i provokacijska prodaja
Modul pregovori
- Na ovome ćete modulu ovladati temeljnim vrstama pregovora i njihovim specifičnostima, kao i pregovaračkim strategijama te alatima. Krajnji je cilj modula osvijestiti vlastitu pregovaračku moć, uspjeti se s obzirom na nju adekvatno pripremiti za svaku vrstu pregovora, biti svjestan tijeka i smjera pregovora u samome procesu pregovaranja i, naposljetku, što je moguće češće ostvariti rezultat na obostrano zadovoljstvo.
- Vrste pregovora i faze pripreme pregovora
- Varijable pregovora i pregovaračka moć
- Pregovarački stilovi
- Pregovaračke strategije
- Pregovaračke taktike
- Faze pregovaračkog sastanka
- Sporazum
Modul upravljačke vještine
- Cilj je ovog modula osvijestiti polaznike o njihovim upravljačkim predispozicijama, prednostima i željama te im omogućiti izgradnju rukovoditeljskog stila prilagođenog njihovu karakteru, kao i karakteru tvrtke. Poseban će naglasak modula biti na asertivnoj komunikaciji, poticajnom feedbacku i alatima za motivaciju zaposlenika.
- Karakteristike različitih osobnosti i osobine vođe
- Upravljački stilovi i načela delegiranja zadataka
- Metode motiviranja članova tima
- Vrsta, domet i ciljevi motivacije
- Praćenje izvršenja zadataka
- Upravljane konfliktima unutar tima
- Upravljanje vremenom i stresom
Modul prezentacijske vještine
- Ovaj će vas modul naučiti kako uspješno predstaviti sebe i svoju tvrtke te proizvode, usluge, projekte i ideje. Kroz ključne faze pripreme javnog nastupa uvježbat ćete: kontroliranje straha i treme; ovladavanje vlastitim glasom; privlačenje i zadržavanje pozornosti publike; strukturiranje sadržaja prezentacije; ovladavanje neverbalnom komunikacijom.
- Strah i trema od javnog nastupa
- Povezivanje s publikom - kako održati pažnju?
- Emocionalna ekspresija u javnom nastupu
- Glas, izgovor, elokvencija i fluentnost u javnom nastupu
- Struktura javnog govora
- Govornička argumentacija
- Storytelling i figurativnost u javnome govoru