Jednako su važni i sadržaj i ambalaža

PREDAVAČICA: Lucija Mihaljević

Često se događa da pametni ljudi svoje kvalitete neznanju istaknuti te iako imaju znanja, sposobnosti i vještine ne budu prepoznati. Oni su kao kvalitetan proizvod neprivlačne ambalaže koji se ne promovira i slabo se prodaje. Zašto? Jer na suvremenom tržištu rada vrijede ista pravila kao i na tržištu proizvoda i usluga – jednako su važni i sadržaj i ambalaža. Kad pogledamo oko sebe, uvjerit ćemo se da najuspješniji među nama često nisu najpametniji ili najtalentiraniji, ali svi su oni svjesno ili nesvjesno djelovali u skladu sa strategijom vlastitog promoviranja.

Baš kao što sve uspješne kompanije danas brendiraju svoje proizvode, na suvremenom tržištu rada kako bismo bili prepoznati moramo brendirati sebe.  Ovaj modul uvodi polaznike u proces izgaranje vlastitog imidža nudeći alate i praktične vježbe za učinkovito samobrendiranje. Poseban naglasak je na kreiranju profesionalnog identiteta koji znači usklađivanje vlastite verbalne i neverbalne komunikacije i pojave sa pravilima i potrebama naše struke i tržišta rada u koje se želimo uključiti.

Teme koje će se obrađivati kombinacijom predavanja i vježba jesu:

1. Kako razumjeti sebe, napraviti samo procjenu;

2. Zašto biti autentični, kako učiti iz primjera drugih, a ne kopirati;

3. Uloga komunikacijski stilova u izgradnji osobnog imidža;

4. Što znači biti prisutan i kako biti na pravom mjestu u pravo vrijeme;

5. Nositi marke ili ne – vizualan identitete, kako se odjenuti, a koliko se razodjenuti;

6. Što je zapravo umrežavanje – važnost socijalnog kapitala i kako bocnuti u stvarnosti.

7. Mit prvog dojma – kako ga iskoristiti, a kako ga ispraviti ako smo pogriješili.  Sve znanja i vještine stečene na radionicama ovog modula primjenjiva su i na izgradnju vlastitog imidža u privatnom, a ne samo poslovnom životu.