Komunikacija u elektroničkim medijima- kako se uspješno pripremiti

PREDAVAČICA: Ana Katulić

Bilo da ste iza ili ispred mikrofona, kad je riječ o elektroničkim medijima, takva komunikacija ima svoja pravila i zakone, a oni glase: kratko i jasno. Nebrojeno mnogo puta javne osobe znaju se “zapetljati” u komunikaciji, pa onda i poruka koju pokušavaju prenijeti izgubi smisao, postaje nejasna, nekad čak i dvosmislena. Ako ste novinar ili novinarka onda ste se sigurno često našli u situaciji da preslušavate određeni materijal na koncu kojeg ustvrdite “pa on /ona nisu ništa rekli”. U elektroničkim medijima imate najviše 30 sekundi da smisleno i jasno pogodite bit. Bez obzira na to koliko vaše obrazlaganje traje, najbolje je to uputiti već na početku i ponoviti još jednom na kraju govora. Ponekad je pravi pothvat u tako kratko vrijeme iskomunicirati sve ono što želite, a da izbjegnete ponavljanje starih informacija i date dodatnu vrijednost. Kroz ovaj modul naučit ćemo kako prepoznati takve informacije, ali jednako tako kako ih sami kreirati. Što razlikuje dobrog i karizmatičnog govornika ? Što nam položaj tijela i neverbalna komunikacija govore o osobi i poruci koju šalje? Kako aktivno slušati sugovornika? Kako istaknuti srž poruke koju želimo poslati? Kako koristiti sandwich metodu u prenošenju poruka? Koje su ključne riječi koje je dobro znati?

Zapamtite: dobra priprema je pola posla.