Osobna prodaja, prodajne tehnike, metode i prodajni proces

Iako mnogi smatraju da je prodaja lak posao i da prodaju može raditi svatko i svakako, mnogima se ta slika razbije kod prvog susreta s prodajom. Prodaja je puno kompleksnija od onoga što se čini na prvu. Obuhvaća puno područja, ima svoje zakonitosti i objedinjuje puno vještina potrebnih da bi bila uspješna. Usporedite je s operom i vidjet ćete da je, kao i opera, umjetničko djelo sazdano od više zasebnih umjetnosti. Za uspješnu prodaju potrebne su odlične komunikacijske vještine, verbalna i neverbalna komunikacija, prezentacijske vještine, pregovaračke vještine, organizacijske vještine i mnoge druge. Prodaja prolazi kroz procese promjena i prilagođavanje prodaje ključ je njezine uspješnosti. Svako tržište, kupac, proizvod i usluga zahtjieva potpuno prilagođen pristup. Da bismo se mogli prilagoditi potrebno je jasno definirati svoju poziciju i željeni cilj te sistematizirati znanja i informacije o onome što prodajemo, o vrijednosti koju nudimo, o problemu koji rješavamo, o osobi kojoj prodajemo te o načinu na koji prodajemo. Ali ono što je još bitnije, moramo znati prilagoditi prodaju svojoj osobnosti i dati joj taj osobni touch koji je vrlo često presudni element dobre prodaje.  

Ali ne brinite, sve prethodno navedeno može se naučiti i savladati kako biste se kao prodavač osjećali ugodno i sigurno. U sklopu modula “Kako prodati operu?” upoznat ćete se s prodajom na način koji će vam omogućiti da primjenom usvojenih znanja i sustavnim, ali i pametnim pristupom prodaji i kupcu budete uspješan prodavač.

Nakon završetka modula, polaznici će usvojiti znanja o:

  1. Osobnoj prodaji
  2. Prodajnim tehnikama
  3. Prodajnom procesu
  4. Prodajnim metodama
  5. Prodajnoj prezentaciji
  6. Načinu pripreme i definiranja prodajnih argumenata
  7. Načinu vođenja prodajnog procesa i zaključenja prodaje
  8. Vođenju prodajnog razgovora i prodajnoj komunikaciji
  9. Načinu provođenja navedenih elemenata kroz primjere iz prakse

Predavač: Mate Petrović