fbpx

Umjetnost digitalne komunikacije

Patricia Devunić magistrica je komunikologije i zaljubljenica u digitalni marketing. Na Hrvatskom katoličkom sveučilištu završila je smjer Znanstveno istraživanje medija i odnosi s javnošću, a potom se nastavila razvijati u području upravljanja društvenim mrežama (eng. social media management) kojim se bavi još od ranijih studentskih dana.

Svoje prve korake u digitalnom svijetu napravila je upravo u sklopu Govorničke akademije Demosten gdje je bila zadužena za upravljanje mrežnom stranicom, a s vremenom je postala predavačica na temu društvenih mreža i digitalnog marketinga. Kasnije je, kao vanjska suradnica zadužena za odnose s javnošću i upravljanje društvenim mrežama, radila na Executive Sales Adria Summitu – prvom prodajnom summitu u Hrvatskoj.

U listopadu 2020. dolaskom na poziciju voditeljice društvenih mreža u hotelskoj grupaciji Amadria Park prelazi u turistički sektor te tamo radi na kreiranju sadržaja i implementiranju strategije četiriju društvenih mreža – Facebooka, Instagrama, Twittera i LinkedIna. U prosincu iste godine diplomirala je na temu Korištenje alata društvenih medija u odnosima s javnošću u Hrvatskoj.

Od travnja 2021. nalazi se na poziciji voditeljice odjela Umjetnost digitalne komunikacije gdje radi na postavljanju strategije i kreiranju sadržaja za društvene mreže za različite klijente, a istovremeno se dodatno educira u području digitalnog marketinga.

Kad ne radi s klijentima i ne smišlja nove strategije, najčešće gleda neki kvalitetan film ili čita najnovije od chick lita – njezin najdraži guilty pleasure.

Ako Vam treba netko za društvene mreže, Patricia is the one – javite joj se klikom ovdje.