fbpx

Sara Bojić studentica je  komunikologije s interesom u područjima komunikacija, medijske pismenosti i digitalnog marketinga.

Trenutno završava zadnju godinu preddiplomskog studija komunikologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu u Zagrebu te je dio tima Govorničke akademije Demosten na poziciji PR & Social Media Managera.

Aktivna je članica studentske udruge eSTUDENT u timu Marketing, udruge IPMA Young Crew Croatia u odjelu Marketing i PR te Društva za komunikacijsku i medijsku kulturu u kojem se najviše ističe projekt ,,Djeca medija”.

Uz spomenute volonterske pozicije i djelovanja, ističe se sudjelovanje na 60. Međunarodnom dječjem festivalu u Šibeniku kao koordinatorica komunikacijskog tima u kojem je s kolegama s Odjela za komunikologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta u praksi upotrijebila stečena teorijska znanja iz komunikacija i odnosa s javnošću. Jedna je od autorica rada Strateški komunikacijski plan: 60. MDF u Šibeniku koji je bio u finalu dodjele nagrade ,,Mlada nada’’ u organizaciji Hrvatske udruge za odnose s javnošću za najbolji strateški komunikacijski plan.

Također, iskustvo u digitalnom marketingu i vođenju društvenih mreža stekla je u agenciji Panda komunikacije na poziciji Social Media Managera.

Dok ne razmišlja o vizualima, engagementu, reachu i kampanjama, peče kolače, pjeva u zboru mladih Maranatha i druži se s prijateljima.

Za savjete, trikove ili marketinške suradnje, javite se Sari klikom ovdje!