Neda  Janovski diplomirala je na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu. Komunikolog je po zanimanju i vokaciji. Dvadeset dvije je godine radila u PLIVI, najduže u Odnosima s javnošću i Korporativnim komunikacijama gdje je razvila vlastiti know-how za rješavanje brojnih konkretnih situacija s područja odnosa s medijima i kriznog komuniciranja (vodila je krizno komuniciranje u slučaju PLIVA-Baxter). Bilo je to vrijeme velikog uzleta PLIVE tako da je stekla poslovna iskustva djelujući na međunarodnim tržištima Velike Britanije, Francuske, Sjedinjenih Američkih Država, Italije, Češke, Poljske i Njemačke.

Već petnaest godina djeluje kao samostalni trener poslovnih i komunikacijskih vještina. Održala je više od 300 otvorenih i oko 60 in house seminara na kojima je ukupno sudjelovalo 5015 polaznika. Sažimajući svoja poslovna znanja i dugogodišnje iskustvo kreirala je tri vlastite metode učenja Customer Intimate Bussines System (CIBS)®, Manageship® i Reality Practice Situation® koje su, prema ocjenama sudionika, korisne upravo stoga što su usmjerene na rješavanje konkretnih poslovnih i komunikacijskih situacija i problema.

Svojom djelatnošću usmjerena je na poticanje cjeloživotnog učenja, osobni razvoj svakog pojedinca, održavanje grupnih, a posebno individualnih treninga te na dijeljenje znanja za koje vjeruje da mora biti dostupnog svakom tko se želi razvijati i napredovati. Autor je knjige Kôd uspjeha u kojoj je promovirala svoju CIBS metodu i koja je prodana u nakladi od 1000 primjeraka, član je International Assoation of Coaching, SAD. Stalno usavršava svoja znanja u Londonu.

Svoje poslovno – edukacijsko djelovanje trenutno je najviše usmjerila na edukaciju facilitatora u poslovnim sistemima. Piše blog Good Communication Corner na adresi http://nedafleurjanovski.wordpress.com