Važnost samobrendiranja u poslovnom svijetu

Jer su i ambalaža i sadržaj jednako važni.

Često se događa da pametni ljudi svoje kvalitete ne znanju istaknuti te, iako imaju znanja, sposobnosti i vještine, ne budu prepoznati. Oni su kao kvalitetan proizvod neprivlačne ambalaže koji se ne promovira i slabo se prodaje. Zašto? Zato što na suvremenom tržištu rada vrijede ista pravila kao i na tržištu proizvoda i usluga – jednako su važni i sadržaj i ambalaža. Kad pogledamo oko sebe, uvjerit ćemo se da najuspješniji među nama često nisu najpametniji ili najtalentiraniji, ali svi su oni svjesno ili nesvjesno djelovali u skladu sa strategijom vlastitog promoviranja.

Baš kao što sve uspješne kompanije danas brendiraju svoje proizvode, na suvremenom tržištu rada, kako bismo bili prepoznati, mi moramo brendirati sebe.  Ovaj modul uvodi polaznike u proces izgaranje vlastitog imidža nudeći alate i praktične vježbe za učinkovito samobrendiranje. Poseban naglasak je na kreiranju profesionalnog identiteta koji znači usklađivanje vlastite verbalne i neverbalne komunikacije i pojave sa pravilima i potrebama naše struke i tržišta rada u koje se želimo uključiti. Radionica traje 4 sata, te obuhvaća predavanje i vježbe.

Teme koje će se obrađivati kombinacijom predavanja i vježba jesu:

1. Kako razumjeti sebe, napraviti samo procjenu;

2. Zašto biti autentični, kako učiti iz primjera drugih, a ne kopirati;

3. Uloga komunikacijski stilova u izgradnji osobnog imidža;

4. Što znači biti prisutan i kako biti na pravom mjestu u pravo vrijeme;

5. Nositi marke ili ne – vizualan identitete, kako se odjenuti, a koliko se razodjenuti;

6. Što je zapravo umrežavanje – važnost socijalnog kapitala i kako bocnuti u stvarnosti.

7. Mit prvog dojma – kako ga iskoristiti, a kako ga ispraviti ako smo pogriješili.  Sve znanja i vještine stečene na radionicama ovog modula primjenjiva su i na izgradnju vlastitog imidža u privatnom, a ne samo poslovnom životu.

Predavačica: Lucija Mihaljević

#lijepoipametno