Komunikacija je iznimno bitan aspekt i  privatnog i poslovnog života.

Zamislite što bi se dogodilo da na izlaganju projekta na fakultetu, na poslovnoj prezentaciji vašeg proizvoda i usluge, sastancima s vašim timom djelatnika ili javnom nastupu samo šutite i izgledate lijepo?

Kako bi sve izgledalo savršeno potrebne su vam odlične komunikacijske vještine. 

Zato smo tu mi!

Govornička akademija Demosten

Govornička akademija Demosten jedinstven je i sustavan program edukacija i treninga komunikacijskih vještina u kojem ćete usvojiti sva potrebna znanja kako bi vaše komunikacijske vještine bile alat kojim ćete lakše ostvariti vaše ciljeve.

Ono što vam mi nudimo je promjena koju ćete moći vidjeti i znanja koja ćete znati primijeniti u svim situacijama i komunikacijskim izazovima u kojima se nađete.

Dinamika učenja i vremenski period

Program govorničke akademije podijeljen je u 18 modula, odnosno 72 sata edukacije i treninga. Moduli u trajanju od 4 sata  izvode se dvaput tjedno.

Popis modula i sadržaj svakog od njih pogledajte ovdje!

Edukacija  se provodi kroz interaktivne radionice i u manjim grupama kako bi se osiguralo dovoljno vremena da svaki polaznik uz usvajanje teorijskog dijela prolazi i redovite vježbe za poboljšanje komunikacijskih vještina u kojima se stečena znanja primjenjuju u praktičnim primjerima.

Teorijski dio daje polaznicima sva potrebna znanja, stručne savjete i informacije vezane za temu modula kako bi primjenom tih znanja mogli poboljšati svoje komunikacijske vještine.

Vježbe se dijele na vježbe stalnog praćenja i na ad hoc vježbe na pojedinom modulu. 

Vježbe stalnog praćenja dodjeljuju se odmah na početku Akademije i polaznik ih provodi u unaprijed određenim terminima. Kod ovih vježbi radi se o zadacima kao što su primjerice: uvodna vježba na modulu (predstavljanje predavača, nekog proizvoda ili pregled dnevnoga tiska), svečani govor, simulacija znamenitog govora itd…)

Nakon što se svaka vježba odradi, analiza vježbe i ocjena ukupnog dojma se zapisuje u Dnevnik govornika, knjižicu u kojoj svaki polaznik dobije 3 komentara na svaki nastup (vježbu) – vlastiti komentar, dojam publike (ostali polaznici) te osvrt predavača. 

Važno nam je da iz tih komentara bude jasan uvid u napredak ostvaren tijekom Akademije. 

Vježbe koje se daju ad hoc su vježbe koje su usmjerene na ostvarivanje ishoda učenja svakoga modula za sebe. Dodjeljuje ih predavač u tijeku trajanja modula te se izvode na licu mjesta. Smisao ovakvih vježbi je da olakšaju savladavanje teorijskog dijela modula te pokažu mogućnost primjene naučenog u praksi. 

Sve vježbe se snimaju i svaki polaznik ima svoju privatnu online mapu u kojoj može pogledati odrađene vježbe u svakome trenutku. 

Nastava se provodi hibridnim modelom u kojem polaznici biraju način pohađanja nastave – fizički ili online putem Zoom aplikacije.

Što ćete naučiti?

U sklopu akademije i zadanih ishoda učenja svakog modula te kroz teme koje će se obrađivati naučit ćete između ostalog i ovo:
  • osnove komunikacijskih procesa i odgovarajući komunikcijski stil u odnosu na postavljeni cilj
  • uloga glasa i izgovora u komunikaciji i logopedske vježbe za glas, izgovor i posturu tijela
  • dijelovi kompozicije govora i njihova funkcija te pravila kompozicije govora pri oblikovanju vlastitog govora
  • tehnike oslobađanja od simptoma treme
  • važnost neverbalne komunikacije u odnosu na verbalnu te kako razumjeti govor vlastitog tijela
  • kako se pripremiti za nastup u medijima i kako savladati vlastiti javni nastup
  • glumačke tehnike u javnom nastupu
  • kako prepoznati uzrok fizičko-govorne napetosti pri javnom nastupu te metode preventivnog ponašanja i trenutnog rješavanja treme
  • ovladavanje emocijama i kako probuditi autentičnu emociju (motivacija, uzbuđenje, zanesenost, snaga)
  • kako improvizirati
  • definirati storytelling u poslovnom okruženju, kako se njime koristiti i uspješno upotrebljavati osobno iskustvo u kreiranju priče
  • važnost samobrendiranja u poslovnom okruženju i ulogu komunikacijskih stilova u izgradnji osobnog imidža
  • umrežavanje – važnost socijalnog kapitala
  • osobni stil - kako izgledom komunicirati uspješno(st)
  • što je imidž i zašto slovi kao jedna od najvažnijih stvari u poslovanju i osobnom životu te koja je uloga imidža u komuniciranju
  • online komunikacija - kako uspješno komunicirati putem elektroničke pošte i internetskih pričaonica (chatova), kako voditi online sastanak te kako online komunikacija utječe na vašu online reputaciju
  • osobna prodaja, prodajne tehnike, metode i prodajni proces
  • prodajna prezentacija, način pripreme i definiranja prodajnih argumenata
  • način vođenja prodajnog procesa i zaključenja prodaje te prodajna komunikacija
  • pregovori - kako doći do željenog cilja
  • naučiti koje su tehnike i strategije pregovora te kako se njima koristiti
  • učinkoviti selekcijski razgovori te definirati kako izgleda dobro strukturiran selekcijski razgovor
  • naučit će kako odabrati prikladne kriterije izbora ako su u ulozi poslodavca
  • saznati ključne kriterije koje poslodavac gleda tijekom razgovora
  • kritične situacije tijekom selekcijskog razgovora

S kim učite?

Naš tim komunikacijskih stručnjaka visoko je obrazovan kadar komunikologa, psihologa, fonetičara, socijalnih radnika, prodajnih stručnjaka, glumaca i novinara. Osim stručnih znanja i kompetencija koje smo stekli kroz formalnu edukaciju, svi naši predavači usavršavali su svoja znanja kroz bogato radno iskustvo gdje su u praksi primjenjivali znanja koja nudimo i vama.

Svojom stručnošću, pedantnošću, pouzdanošću, ozbiljnim i sustavnim pristupom te specijaliziranom paletom znanja i iskustva nudimo vam promjenu i dodanu vrijednost koju ćete zasigurno prepoznati. 

Svatko od naših 20 predavača tijekom cijele Akademije je na raspolaganju polaznicima za savjete i otvorenu komunikaciju o izazovima s kojima se polaznici susreću. Predavači pišu i blogove u kojima pojašnjavaju teme kojima se bave ili raspravljaju o svakodnevnim preprekama u komunikaciji.