Komunikacija je iznimno bitan aspekt i privatnog i poslovnog života.
Zamislite što bi se dogodilo da na izlaganju projekta na fakultetu, na poslovnoj prezentaciji vašeg proizvoda i usluge, sastancima s vašim timom djelatnika ili javnom nastupu samo šutite i izgledate lijepo?
Kako bi sve izgledalo savršeno potrebne su vam odlične komunikacijske vještine.
Zato smo tu mi!
Govornička akademija Demosten
Govornička akademija Demosten jedinstven je i sustavan program edukacija i treninga komunikacijskih vještina u kojem ćete usvojiti sva potrebna znanja kako bi vaše komunikacijske vještine bile alat kojim ćete lakše ostvariti vaše ciljeve.
Ono što vam mi nudimo je promjena koju ćete moći vidjeti i znanja koja ćete znati primijeniti u svim situacijama i komunikacijskim izazovima u kojima se nađete.
Dinamika učenja i vremenski period
Program govorničke akademije podijeljen je u 18 modula, odnosno 72 sata edukacije i treninga. Moduli u trajanju od 4 sata izvode se dvaput tjedno.
Popis modula i sadržaj svakog od njih pogledajte ovdje!
Edukacija se provodi kroz interaktivne radionice i u manjim grupama kako bi se osiguralo dovoljno vremena da svaki polaznik uz usvajanje teorijskog dijela prolazi i redovite vježbe za poboljšanje komunikacijskih vještina u kojima se stečena znanja primjenjuju u praktičnim primjerima.
Teorijski dio daje polaznicima sva potrebna znanja, stručne savjete i informacije vezane za temu modula kako bi primjenom tih znanja mogli poboljšati svoje komunikacijske vještine.
Vježbe se dijele na vježbe stalnog praćenja i na ad hoc vježbe na pojedinom modulu.
Vježbe stalnog praćenja dodjeljuju se odmah na početku Akademije i polaznik ih provodi u unaprijed određenim terminima. Kod ovih vježbi radi se o zadacima kao što su primjerice: uvodna vježba na modulu (predstavljanje predavača, nekog proizvoda ili pregled dnevnoga tiska), svečani govor, simulacija znamenitog govora itd…)
Nakon što se svaka vježba odradi, analiza vježbe i ocjena ukupnog dojma se zapisuje u Dnevnik govornika, knjižicu u kojoj svaki polaznik dobije 3 komentara na svaki nastup (vježbu) – vlastiti komentar, dojam publike (ostali polaznici) te osvrt predavača.
Važno nam je da iz tih komentara bude jasan uvid u napredak ostvaren tijekom Akademije.
Vježbe koje se daju ad hoc su vježbe koje su usmjerene na ostvarivanje ishoda učenja svakoga modula za sebe. Dodjeljuje ih predavač u tijeku trajanja modula te se izvode na licu mjesta. Smisao ovakvih vježbi je da olakšaju savladavanje teorijskog dijela modula te pokažu mogućnost primjene naučenog u praksi.
Sve vježbe se snimaju i svaki polaznik ima svoju privatnu online mapu u kojoj može pogledati odrađene vježbe u svakome trenutku.
Nastava se provodi hibridnim modelom u kojem polaznici biraju način pohađanja nastave – fizički ili online putem Zoom aplikacije.
Što ćete naučiti?
- osnove komunikacijskih procesa i odgovarajući komunikcijski stil u odnosu na postavljeni cilj
- uloga glasa i izgovora u komunikaciji i logopedske vježbe za glas, izgovor i posturu tijela
- dijelovi kompozicije govora i njihova funkcija te pravila kompozicije govora pri oblikovanju vlastitog govora
- tehnike oslobađanja od simptoma treme
- važnost neverbalne komunikacije u odnosu na verbalnu te kako razumjeti govor vlastitog tijela
- kako se pripremiti za nastup u medijima i kako savladati vlastiti javni nastup
- glumačke tehnike u javnom nastupu
- kako prepoznati uzrok fizičko-govorne napetosti pri javnom nastupu te metode preventivnog ponašanja i trenutnog rješavanja treme
- ovladavanje emocijama i kako probuditi autentičnu emociju (motivacija, uzbuđenje, zanesenost, snaga)
- kako improvizirati
- definirati storytelling u poslovnom okruženju, kako se njime koristiti i uspješno upotrebljavati osobno iskustvo u kreiranju priče
- važnost samobrendiranja u poslovnom okruženju i ulogu komunikacijskih stilova u izgradnji osobnog imidža
- umrežavanje – važnost socijalnog kapitala
- osobni stil - kako izgledom komunicirati uspješno(st)
- što je imidž i zašto slovi kao jedna od najvažnijih stvari u poslovanju i osobnom životu te koja je uloga imidža u komuniciranju
- online komunikacija - kako uspješno komunicirati putem elektroničke pošte i internetskih pričaonica (chatova), kako voditi online sastanak te kako online komunikacija utječe na vašu online reputaciju
- osobna prodaja, prodajne tehnike, metode i prodajni proces
- prodajna prezentacija, način pripreme i definiranja prodajnih argumenata
- način vođenja prodajnog procesa i zaključenja prodaje te prodajna komunikacija
- pregovori - kako doći do željenog cilja
- naučiti koje su tehnike i strategije pregovora te kako se njima koristiti
- učinkoviti selekcijski razgovori te definirati kako izgleda dobro strukturiran selekcijski razgovor
- naučit će kako odabrati prikladne kriterije izbora ako su u ulozi poslodavca
- saznati ključne kriterije koje poslodavac gleda tijekom razgovora
- kritične situacije tijekom selekcijskog razgovora
S kim učite?
Naš tim komunikacijskih stručnjaka visoko je obrazovan kadar komunikologa, psihologa, fonetičara, socijalnih radnika, prodajnih stručnjaka, glumaca i novinara. Osim stručnih znanja i kompetencija koje smo stekli kroz formalnu edukaciju, svi naši predavači usavršavali su svoja znanja kroz bogato radno iskustvo gdje su u praksi primjenjivali znanja koja nudimo i vama.
Svojom stručnošću, pedantnošću, pouzdanošću, ozbiljnim i sustavnim pristupom te specijaliziranom paletom znanja i iskustva nudimo vam promjenu i dodanu vrijednost koju ćete zasigurno prepoznati.
Svatko od naših 20 predavača tijekom cijele Akademije je na raspolaganju polaznicima za savjete i otvorenu komunikaciju o izazovima s kojima se polaznici susreću. Predavači pišu i blogove u kojima pojašnjavaju teme kojima se bave ili raspravljaju o svakodnevnim preprekama u komunikaciji.