Nobody can make you feel inferior without your consent.

U privatnom i poslovnom životu često je bitno u trenutku biti sposoban zauzeti se za sebe, uvjerljivo argumentirati svoje stajalište i/ili znati postaviti granice preko kojih sugovorniku ne date prijeći. Svi radimo s ljudima pa je važno na koji način se suočavamo s negativnim ponašanjima u timu, primjerice s pasivnom i/ili pasivno-agresivnom komunikacijom. Bitno je prepoznati tko je koristi, u kojim situacijama je koristi te kako s takvim sugovornikom razgovarati i postići nužni stupanj suglasja. A kako bi to mogli važno je prvo poznavati sebe, svoje navike i karakter te s njima uskladiti tehnike asertivne komunikacije i ponašanja.

Kako biti uvjerljiv, a opet susretljiv, kako se zauzeti za sebe, a da ne naštetite sugovorniku, kako prevladati strah od konflikta a ne izgledati agresivno saznajte u četiri sata ove radionice na kojoj će se na praktičan i životan način objasniti temeljni koncepti i načela, a kroz vježbe i otvorenu raspravu naučiti više o primjeni asertivne komunikacije u životu i radu.

Nakon ove radionice polaznici će znati kako:

  1. Prepoznati i demonstrirati model asertivnog ponašanja i komunikacije
  2. Bolje razumjeti svoj karakter, stavove, ponašanja i navike
  3. Razviti pozitivan, proaktivan pristup komunikaciji u poslovnom kontekstu
  4. Ojačati samopouzdanje u adresiranju zahtjevnih komunikacijskih izazova

Predavač: Marino Miloš