Važnost samobrendiranja u poslovnom okruženju
Često se događa da obrazovani, iskusni i sposobni ljudi svoje kvalitete ne znaju istaknuti te, iako imaju potrebna znanja i vještine, uvijek dobiju isti odgovor: ,,Hvala, odlučili smo se za drugu osobu”. Oni su kao kvalitetni proizvod neprivlačne ambalaže koji se ne promovira i slabo se prodaje. Zašto? Zato što na suvremenom tržištu rada vrijede ista pravila kao i na tržištu proizvoda i usluga – jednako su važni i sadržaj i ambalaža i kvaliteta i etiketa. Kad pogledamo oko sebe, uvjerit ćemo se da najuspješniji među nama često nisu najpametniji ili najtalentiraniji, ali svi su oni svjesno ili nesvjesno djelovali u skladu sa strategijom vlastitog promoviranja. Naravno, čovjek nije proizvod i ne radi se o materijalizaciji bića. Ali, sjetite se samo koliko se brinemo oko lijepog ukrasnog papira za poklone dragim ljudima…
Ovaj modul pomaže polaznicima ući u proces izgradnje vlastitog imidža nudeći alate i praktične vježbe za učinkovito samobrendiranje. Posebni naglasak je na kreiranju profesionalnog identiteta koji znači usklađivanje vlastite verbalne i neverbalne komunikacije i pojave s pravilima i potrebama naše struke i tržišta rada u koje se želimo uključiti. Modul se provodi u trajanju od 4 sata u sklopu kojeg se rade vježbe za usmjeravanje vlastitih snaga i znanja prema pravom načinu prezentacije.
Teme koje će se obrađivati kombinacijom predavanja i vježba su:
- Kako razumjeti sebe, napraviti samoprocjenu
- Zašto biti autentičan, kako učiti iz primjera drugih, a ne kopirati
- Uloga komunikacijskih stilova u izgradnji osobnog imidža
- Što znači biti prisutan i kako biti na pravom mjestu u pravo vrijeme
- Nositi marke ili ne – vizualni identitet, kako se odjenuti, a koliko se razodjenuti
- Što je zapravo umrežavanje – važnost socijalnog kapitala
Predavačica: Lucija Mihaljević