fbpx

Važnost samobrendiranja u poslovnom okruženju

Često se događa da obrazovani, iskusni i sposobni ljudi svoje kvalitete ne znaju istaknuti te, iako imaju potrebna znanja i vještine, uvijek dobiju isti odgovor – Hvala, odlučili smo se za drugu osobu. Oni su kao kvalitetni proizvod neprivlačne ambalaže koji se ne promovira i slabo se prodaje. Zašto? Zato što na suvremenom tržištu rada vrijede ista pravila kao i na tržištu proizvoda i usluga – jednako su važni i sadržaj i ambalaža i kvaliteta i etiketa. Kad pogledamo oko sebe, uvjerit ćemo se da najuspješniji među nama često nisu najpametniji ili najtalentiraniji, ali svi su oni svjesno ili nesvjesno djelovali u skladu sa strategijom vlastitog promoviranja. Naravno, čovjek nije proizvod i ne radi se o materijalizaciji bića. Ali, sjetite se samo koliko se brinemo oko lijepog ukrasnog papira za poklone dragim ljudima…

Ovaj modul pomaže polaznicima da uđu u proces izgradnje vlastitog imidža nudeći alate i praktične vježbe za učinkovito samobrendiranje. Posebni naglasak je na kreiranju profesionalnog identiteta koji znači usklađivanje vlastite verbalne i neverbalne komunikacije i pojave s pravilima i potrebama naše struke i tržišta rada u koje se želimo uključiti. Modul se provodi u trajanju od 4 sata u sklopu kojeg se rade vježbe za usmjeravanje vlastitih snaga i znanja prema pravom načinu prezentacije.

Teme koje će se obrađivati kombinacijom predavanja i vježba jesu:

  1. Kako razumjeti sebe, napraviti samoprocjenu;
  2. Zašto biti autentičan, kako učiti iz primjera drugih, a ne kopirati;
  3. Uloga komunikacijskih stilova u izgradnji osobnog imidža;
  4. Što znači biti prisutan i kako biti na pravom mjestu u pravo vrijeme;
  5. Nositi marke ili ne – vizualni identitet, kako se odjenuti, a koliko se razodjenuti;
  6. Što je zapravo umrežavanje – važnost socijalnog kapitala

Predavačica: Lucija Mihaljević