Predstavljamo vam online komunikacijske treninge

Kraj je 2019. godine, bila je sasvim ok, stavljate na papir sve ideje i planove za 2020. Uf, ta će biti dobra! Jedva čekam – 10, 9, 8, 7 …  2, 1 – kreće!!

Siječanj je bio dug, ali barem nije bilo jako hladno, veljača je brzo prošla – dobro je, na konju sam! Ožujak – još maaaalo pa će prolj… hm? Kako to mislite moram ostati doma? Pa imam hrpu posla, klijenti me čekaju, moram na poslovni put! Molim?! Minimalno dva tjedna?! Pa živim od svoga rada, tko će nadoknaditi dva tjedna!

Još dva tjedna?! O ljudi moji, pa nisam ja banka!

Zvuči poznato? 🙂

Da, da, vjerujemo da ste i vi imali boljih početaka proljeća u životu.

Ali, što je tu je.

A što je to tu?

Tu su sasvim nova pravila komunikacije, kojima će se prije ili kasnije morati prilagoditi cijeli poslovni svijet. Mijenjaju se kanali komunikacije s kolegama i s klijentima, mijenja se prodajna komunikacija, mijenja se predstavljanje proizvoda, a time se polako mijenja i naša svijest o komunikaciji općenito.

I što sad s tim?

Ne morate ništa, ako mislite da dovoljno znate. Ako, pak, smatrate da vam ipak trebaju usustavljeni alati i savjeti za prilagođavanje novim komunikacijskim izazovima, e onda nastavite čitati!

Demosten online

Što je Demosten online?

To je program u trajanju od 7 tjedana koji polaznike uči kako ključne komunikacijske sastavnice svoga poslovanja uspješno prilagoditi aktualnom vremenu, koje se sve češće odvija u online svijetu.

Kome je Demosten online namijenjen?

1. Poduzentnicima i poslodavcima

Direktor ste tvrtke/obrta/poduzeća i nastojite smisliti dobar plan za nadolazeće mjesece,  od vas se pritom očekuje da već imate odgovore na sva pitanja, da svakom zaposleniku redovito na račun sjedne nepromijenjena plaća, da uz to budete motivirani i dobre volje te da uspješno motivirate i sve oko sebe. Zvuči poznato? Slobodno odjenite svoje supermen-odijelo i plašt – ne morate se ni zvati Clark Kent, možemo vam pomoći poletjeti.

2. Freelancerima

Odlučili ste čime se želite baviti, možda i dali otkaz na (sigurnom) poslu te odlučili biti svoji na svome; sve je dobro krenulo, prvi klijenti su se zaredali, isplanirali ste savršenu 2020. godinu. A kad ono… a-a, neće ići, jok, ne možeee, stop – korona.

Sve ok. Niste jedini. I pogodite što još! – Bez brige, postoje načini kako zadržati svoje dosadašnje klijente, pa čak i kako povećati njihov broj, te u ipak pozitivnom ozračju završiti tu nesuđeno savršenu 2020. Pomoći ćemo vam u tome.

3. Voditeljima timova i HR-ovcima

Inače volite svoj posao, poznajete članove svoga tima, dobri ste u komunikaciji i u delegiranju, imate puno ideja i sve je super i sve je za 5 (… a ni nogomet vam nije mrzak) No, vremena su se malko promijenila… neki su klijenti otišli, do novih klijenata je malo teže doći, kolege je ipak nešto teže motivirati i aktivirati nego ranije i – svima vam treba malo vjetra u leđa. Može! Javljamo se!  Jednako su nam dragi i sjeverozapadnjak i jugoistočnjak i maestral, pa čak i bura. Vi samo odaberite smjer vjetra, a mi ćemo se pobrinuti za ostalo.

4. Budućim poduzetnicima

O tome ste dugo razmišljali, prikupljali materijale na internetu, slušali iskustva, čitali brošure, otišli na pokoje predavanje i – odluka je konačno pala, 2020. idem u poduzetničke vode! A onda siječanj, veljača i – ups, možda ipak ne idem u poduzetničke vode.

Nemojte se bojati. Vaša je prednost u tome što svoje poslovanje nećete morati mijenjati kad ste se već navikli na staro, već krećete od početka, odmah s novim pravilima. Poduzetničke vode se, znamo, naročito sad čine predubokima i nemirnima… no, polako, ajmo prvo naučiti što rade ruke, što noge, što se u vodi smije, a što ne i – ubrzo ćete plivati!

S poštovanjem, vaši instruktori plivanja

Od čega se program sastoji?

Program se sastoji od ukupno 7 webinara i još 5 pogodnosti.  No, ako ne želite upisati cijeli program, webinare možete slušati i zasebno.

Teme online predavanja:

1. Stvarni šef u virtualnom svijetu

Što ćete naučiti?

Kako koncipirati i organizirati efikasan online sastanak sa svojim timom, kako stvoriti ugodnu atmosferu na online sastanku, kako organizirati online brainstorming te kako donijeti odluku, kako uspješno delegirati zadatke i motivirati zaposlenike na njihovo izvršavanje, kako online ili telefonski voditi teške razgovore.

Datum održavanja: 5. svibnja 2020.

Vrijeme održavanja: 18:00 sati

Predavač: Mate Petrović

2. Kako od sada biti prodavač?

Što ćete naučiti?

Kako prodavati svoj proizvod ili uslugu u doba aktualne krize, na način prilagođen online zahtjevu; kako predstaviti proizvod; kako zadržati stare kupce i kako naći nove kupce.

Datum održavanja: 12. svibnja 2020.

Vrijeme održavanja 18:00 h

Predavači: Mate Petrović i Vedran Sorić

3. Predstavljanje preko ekrana

Što ćete naučiti?

Kako pitchirati online, kako održati poslovnu prezentaciju online, kako organizirati online razgovor za posao (sa strane poslodavca) i se predstaviti se na online razgovoru za posao (sa strane kandidata).

Datum održavanja: 19. svibnja 2020.

Vrijeme održavanja: 18:00 sati

Predavač: Kristijan Sedak

4. Joj, kak’ ste Vi elokventni!

Što ćete naučiti?

Ovaj je webinar osmišljen kao trening u kojem će se raditi vježbe za: govornu fluentnost (tečnost), govor bez poštapalica te elokventno izražavanje.

Datum održavanja: 26. svibnja

Vrijeme održavanja: 18:00 sati

Predavačica: Tena Žganec

5. Bila jednom…jedna priča.

Što ćete naučiti?

Kako o vašem proizvodu ili usluzi ispričati svima razumljivu i pristupačnu priču koja će ga prodati

Datum održavanja: 4. lipnja 2020.

Vrijeme održavanja: 18:00 sati

Predavačica: Neda Fleur Janovski

6. Našao sam dobar brend

Što ćete naučiti?

Koje su važnosti stvaranja online brenda te kako uspješno prenositi vrijednosti svoje tvrtke i poslovanja. Kako upotrebljavati kanale društvenih mreža za uspostavljanje odnosa i komunikacije s klijentima.

Datum održavanja: 9. lipnja 2020.

Vrijeme održavanja: 18:00 h

Predavačice: Lucija Mihaljević, Mateja Radoš

7. Motiviraj me nježno

Što ćete naučiti?

Tema je ovoga webinara motivacija, najprije samih sebe, a potom i motivacija tima. Možda vam se čini da je ta tema morala doći na početku, prije svega ostalog? Namjerno je stavljena na kraj, u šesti mjesec kad (nadamo se) splasne euforija nakon ukidanja restriktivnih mjera, a ostanu financijski i ini izazovi… a onda je još i vruuuće i, joj, baš bi mi dobro došlo more. E, tada će biti važno motivirati sebe na rad i znati kako motivirati druge.

Datum održavanja: 16. lipnja 2020.

Vrijeme održavanja: 18:00 sati

Predavačica: Iva Matijašić Lončarević

Uz 7 opisanih webinara, program uključuje još 5 bonusa:

  1. Pisane materijale vezane uz sadržaj webinara; PowerPoint prezentaciju korištenu na webinaru
  2. Priključivanje online zajednici svih polaznika programa radi međusobnog povezivanja, postavljanja pitanja, rasprave i izmjene iskustava
  3. Popust od 30% na naše daljnje online aktivnosti
  4. Kratke zadatke za vježbu i razmišljanje između webinara
  5. Potvrdu o uspješnom pohađanju programa

Kako su webinari koncipirani?

Svaki će webinar trajati 90 minuta, a sastojat će se od: teorijskog okvira; primjera iz prakse i iskustva predavača; vježbe/razgovora s polaznicima; vremena za postavljanje pitanja.

Webinari će se održavati jednom tjedno, od 5. svibnja do 16. lipnja, u 18:00 sati. Nakon webinara polaznici će dobiti kratak zadatak za vježbu i razmišljanje u kojem će moći primijeniti  informacije dobivene na webinaru. Zadatak će moći poslati predavačima koji će ga potom prokomentirati, odgovoriti na pitanja i dodatno pojasniti materiju na idućem webinaru.

Po čemu se Demosten online razlikuje od ostalih webinara kojima u posljednje vrijeme vrvi svijet?

Primjeri, primjeri, primjeri.

Svaki će webinar dati dobre i loše primjere iz prakse predavače te će ponuditi mogućnost postavljanja konkretnih pitanja

Kontinuirano praćenje

Predavači će polaznike pratiti iz tjedna u tjedan te će moći biti u toku s njihovim pitanjima, a putem zadataka koje će rješavati zainteresirani polaznici, predavači će ih moći i savjetovati.

Stvaranje zajednice

Većina nas je u novonastalnoj situaciji u istome „košu“. I upravo je zato važno povezati se, umrežiti se i tako si pomoći. Program će vas povezati s ljudima sličnim vama i, tko zna, možda otvoriti vrata nekim novim suradnjama.

“Sve ok, ali koliko to košta?”

Cijena svakog webinara zasebno je 300, 00 kn. 

Cijena cijelog programa (7 webinara) je 1. 500, 00 kn