
Doris Stanković studentica je treće godine preddiplomskoga studija na Odjelu komunikologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. U slobodno vrijeme bavi se fotografijom, videomontažom te marketingom društvenih mreža.
Od 2016. aktivna je kreatorica sadržaja na svojim digitalnim platformama na kojima ukupno broji nešto više od 520 000 sljedbenika (YouTube, Tik Tok, Instagram, Trovo). Pregršt iskustva u području društvenih mreža donijela joj je pobjeda na natjecanju „Videostar“ koje je odvijalo pod okriljem tvrtke 24sata d.o.o.
Ta pobjeda omogućila joj je djelovanje na YouTube kanalu Joomboos, komunikaciju s klijentima, aktivnu komunikaciju s članovima zajednice te sudjelovanje u raznim projektima u koje je bila uključena i spomenuta medijska kuća. Budući da vlastiti sadržaj kreira već punih 5 godina, s vremenom je stekla vještinu profesionalnog bavljenja društvenim mrežama što bi uključivalo praćenje reakcije publike/korisnika te njihova animacija, taktičnost u komunikaciji, tehničku obučenost, praćenje trendova i sam marketing.