
Iva Bolta pihologinja je s gotovo 15 godina iskustva u oglašivačkoj industriji. Svoju karijeru posvetila je digitalnom marketingu u kojem za svoje klijente smišlja, oblikuje i kreira digitalne proizvode, komunikacijska rješenja i kampanje koje odražavaju kreativnu upotrebu novih tehnologija.
Bogato agencijsko iskustvo počela je graditi u agenciji McCann i Universal McCann gdje je upravljala širokom lepezom digitalnih procesa koji uključuju medijsko planiranje, razvoj komunikacijskih strategija, regionalnu koordinaciju timova, kao i vođenje nagrađivanih kampanja za kultne brandove kao što su Coca-Cola, L’Oreal, Heineken i drugi. Posljednjih 5 godina provela je u agenciji Bruketa&Žinić&Grey kojoj se pridružila na poziciji stratega, a kasnije dolazi i na čelo digitalnog tima kao direktorica strategije i kreative. Sredinom 2021. pridružuje se Pro media grupi na poziciji direktorice Purpure u kojoj je zadužena za vođenje digitalnog tima i daljnjeg razvoja kompanije u strateški integriranom pristupu.
Aktivno podržava brojne studentske udruge s kojima često dijeli svoje znanje i iskustvo, organizira razne workshope gdje prenosi praktično znanje kroz interaktivne radionice, a također i sudjeluje kao gost predavač na raznim konferencijama ili kao član žirija na strukovnim natjecanjima.
U poslu cijeni strast, trud i predanost. Za sebe kaže da je pristupačna i otvorena, sa izraženim smislom za humor. U slobodno vrijeme strastveni je fan dokumentaraca, modne fotografije i dobre glazbe. Može ju se oraspoložiti finim slatkišima, a naljutiti limunom, narančom i đumbirom u čokoladi.