
Mateja Radoš završila je preddiplomski studij komunikologije, smjer odnosi s javnošću na Fakultetu hrvatskih studija u Zagrebu.
Tijekom studija bila je aktivna članica Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, pri čemu se ističu organizacija simpozija Mediji na drukčiji način i izlaganje rada “Media threat to medicine” na kongresu studenata medicine “ZIMS” u Zagrebu. Svoja znanja iz odnosa s javnošću usavršavala je radeći na festivalu klasične glazbe “Youngmasters” u Samoboru, a kao praktikantica u marketinškoj agenciji “ForgeBIT” prvi puta se upoznala s područjem digitalnog marketinga.
Na trećoj godini studija zaposlila se kao koordinatorica nastave i osoba zadužena za odnose s javnošću i marketing u Govorničkoj akademiji Demosten. Na spomenutoj poziciji usavršila je znanja iz područja digitalnog marketinga kroz planiranje i vođenje kampanja na društvenim mrežama, upravljanje oglašavanjem te izradom sadržaja za web stranicu. Također, iskustvo iz upravljanja društvenim mrežama i online komunikacijom prenijela je u sklopu edukacija na “5. Školi modernih tehnologija” u organizaciji “Društva za socijalnu podršku” te modula “Online komunikacija i brendiranje” Govorničke akademije Demosten.
Mateja u Demostenu trenutno djeluje kao predavačica modula “Prezentacijske vještine”, a 2019. i 2021. bila je i mentorica na Govorničkoj školi u Crikvenici.