
Tino Katalinić student je komunikologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu, a uskoro i magistar komunikologije. Nakon prakse u agenciji za odnose s javnošću i sportske redakcije Nove TV, posvetio se razvijanju vlastitog brenda Luxuria u sklopu kojega je pomogao brojnim malim poduzetnicima da unaprijede svoje poslovanje na društvenim mrežama, osobito na Instagramu.
Kao svoje glavne osobine navodi snalažljivost, kreativnost i jednostavnost. Rani ulazak u svijet poduzetništva prisilio ga je da svlada vještine poput: fotografije, copywritinga, strateškog razmišljanja, grafičkog dizajna, postavljanja plaćenih promocija te snimanja i montaže videozapisa. Posljednjih pola godine posvetio je educiranju ljudi o čarima Instagrama te je to odabrao kao smjer u kojem želi razvijati svoju profesionalnu karijeru.
Izuzetno je svestran pa se bavi i rap glazbom, a u slobodno vrijeme boksa. Međutim, ispod “opasne” vanjštine i nekoliko tetovaža, zapravo se krije blagi introvert koji obožava prenositi svoje znanje drugima.