
Vibor Hulenić od svojih ranih adolescentskih godina gradio je svoju karijeru u svoje dvije najveće ljubavi – event menadžmentu i sportu. Obrazovanje ga je odvelo na put da završi na Kineziološkom fakultetu kao stručni prvostupnik trenerske struke. Paralelno je aktivno sudjelovao u izgradnji zagrebačke ponude evenata u programu „Amnesia“.
Planiranje i organizacija eventa te kreativno osmišljavanje promotivnih materijala u svrhu oglašavanja i promocija bio je posao kojim se uz svoje kolege bavio punih pet godina.
U kasnijoj, „zrelijoj“, dobi počinje raditi u tvrtki koja se bavi marketingom i prodajom te uz to postaje grafički dizajner, specijalist digitalnog izdavaštva, gdje spaja dugogodišnje iskustvo iz marketinga s iskustvom stvaranja vizualnih identiteta za tvrtke.
U slobodno vrijeme možete ga vidjeti kako pokušava doći do Puntijarke u najkraćem mogućem vremenu, živi za svaku utakmicu engleskog kluba Manchester United te uglavnom pokušava potrošiti svoju neiscrpnu energiju.