Mateja Radoš završila je preddiplomski studij komunikologije, smjer odnosi s javnošću na Fakultetu hrvatskih studija u Zagrebu te osnovne studije komunikacija i odnosa s javnošću na Fakultetu za medije i komunikacije u Beogradu.

Tijekom studija bila je aktivna članica Udruge studenata komunikologije i novinarstva Komuna, pri čemu se ističu organizacija simpozija Mediji na drukčiji način i izlaganje rada Media threat to medicine na kongresu studenata medicine ZIMS u Zagrebu. Svoja znanja iz odnosa s javnoću usavršavala je radeći kao praktikantica u marketinškoj agenciji ForgeBIT te kao PR menadžer na festivalu klasične glazbe Youngmasters u Samoboru.

Na trećoj godini studija zaposlila se kao koordinatorica nastave i osoba zadužena za odnose s javnošću u Govorničkoj akademiji Demosten. U Demostenu je djelovala dvije godine gdje je, osim u koordinaciji nastave i PR-u, također radila kao predavačica modula o pregovaranju, in-house treningu o osnovama poslovne komunikacije te webinaru o online brendiranju. Također, 2019. godine bila je mentorica na Govorničkoj školi u Crikvenici.

Tijekom rada u Demostenu, okušala se u radu na online kampanjama te tako otkrila područje digtalnog marketinga u čemu se usavršavala na studiju komunikacija u Beogradu. Mateja je danas zaposlena kao osoba za internu marketinšku komunikaciju u američkiom start-up-u Referrizer, a redovno sudjeluje na edukacijama iz marketinških komunikacija.