• O nama
  • Čime se bavimo?
    • Digitalna akademija za upravljanje društvenim mrežama
      • Predavači
      • Program
      • Upisi
    • Govornička akademija Demosten
      • Raspored
      • Upisi
      • Paketi
    • In-house treninzi
    • Individualni treninzi
    • Medijsko savjetovanje
    • Prodajna komunikacija
    • Politička komunikacija
    • Sportski PR
    • Treninzi javnog nastupa
    • Umjetnost digitalne komunikacije
    • Najam govornice
  • Moduli
    • Asertivna komunikacija
    • Bitni su i sadržaj i ambalaža
    • Čitajte sugovornika – važnost neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju
    • Daj mi jedan dobar razlog
    • Dobar glas daleko se čuje
    • Ja, glumac
    • Kako prodati operu?
    • Kamere koje život znače
    • Kompozicija javnog govora
    • Online komunikacija
    • Osobni stil
    • Ovladavanje emocijama
    • Pregovori
    • Prezentacijske vještine
    • Prodajna komunikacija
    • Storytelling u javnom nastupu
    • Trema? Što je to?
    • U početku bijaše riječ
    • Učinkoviti selekcijski razgovori
    • Vokalni trening
    • Znameniti svjetski i hrvatski govori
  • Naš tim
    • Tražimo Ninju (m/ž)
    • Ana Katulić
    • Ana Ramljak
    • Bojana Bjelić
    • Bernarda Škegro
    • Elenmari Pletikos Olof
    • Katarina Madirazza
    • Kristijan Sedak
    • Lucija Mihaljević
    • Marino Miloš
    • Mate Petrović
    • Mateja Radoš
    • Mihael Maligec
    • Paško Vukasović
    • Sara Batinić
    • Snježana Srdanović Rogalo
    • Tena Žganec
    • Katia Matijašević
    • Marta Takahashi
    • Petra Jozipović
    • Tina Tödtling
    • Marin Čuček
    • Vlatka Eržišnik
    • Tatjana Vranešević Šajfar
  • Masterclass: Kadrovi iz džepa
  • Masterclass: Poslovni protokol i bonton
  • Reference
  • Blog
  • Kontakt
+385 99 7848 772
ured@umjetnost-komunikacije.hr
Govornička akademija Demosten
  • O nama
  • Čime se bavimo?
    • Digitalna akademija za upravljanje društvenim mrežama
      • Predavači
      • Program
      • Upisi
    • Govornička akademija Demosten
      • Raspored
      • Upisi
      • Paketi
    • In-house treninzi
    • Individualni treninzi
    • Medijsko savjetovanje
    • Prodajna komunikacija
    • Politička komunikacija
    • Sportski PR
    • Treninzi javnog nastupa
    • Umjetnost digitalne komunikacije
    • Najam govornice
  • Moduli
    • Asertivna komunikacija
    • Bitni su i sadržaj i ambalaža
    • Čitajte sugovornika – važnost neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju
    • Daj mi jedan dobar razlog
    • Dobar glas daleko se čuje
    • Ja, glumac
    • Kako prodati operu?
    • Kamere koje život znače
    • Kompozicija javnog govora
    • Online komunikacija
    • Osobni stil
    • Ovladavanje emocijama
    • Pregovori
    • Prezentacijske vještine
    • Prodajna komunikacija
    • Storytelling u javnom nastupu
    • Trema? Što je to?
    • U početku bijaše riječ
    • Učinkoviti selekcijski razgovori
    • Vokalni trening
    • Znameniti svjetski i hrvatski govori
  • Naš tim
    • Tražimo Ninju (m/ž)
    • Ana Katulić
    • Ana Ramljak
    • Bojana Bjelić
    • Bernarda Škegro
    • Elenmari Pletikos Olof
    • Katarina Madirazza
    • Kristijan Sedak
    • Lucija Mihaljević
    • Marino Miloš
    • Mate Petrović
    • Mateja Radoš
    • Mihael Maligec
    • Paško Vukasović
    • Sara Batinić
    • Snježana Srdanović Rogalo
    • Tena Žganec
    • Katia Matijašević
    • Marta Takahashi
    • Petra Jozipović
    • Tina Tödtling
    • Marin Čuček
    • Vlatka Eržišnik
    • Tatjana Vranešević Šajfar
  • Masterclass: Kadrovi iz džepa
  • Masterclass: Poslovni protokol i bonton
  • Reference
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Intervju s predavačicama Govorničke akademije Demosten

Intervju s predavačicama Govorničke akademije Demosten

  • Date 22. kolovoza 2019.

Ana Ramljak, Karla Zvonar, Ana Katulić i Tena Žganec pružile su nam žensko gledište na govornički svijet kojim se bave.

Naše predavačice, ujedno i vrsne stručnjakinje u području komunikacije, govorništva i medija, podijelile su s nama svoja shvaćanja pojmova komunikacije, važnosti dobre komunikacije te poneke male tajne velikih majstorica. Što točno kažu, pročitajte u intervjuima koji slijede…

Ana Ramljak: „Uvijek može bolje!… Rad na sebi nikad ne prestaje.“

Ova mlada i energična novinarka internetskog portala N1-televizije javne nastupe shvaća, a na sreću polaznika Akademije Demosten i vrednuje, vrlo predano i temeljito. Što poručuje svim ženama u javnoj komunikaciji te koje male tajne zanata i sama koristi? Pogledajmo!

Kako zamišljate savršeni javni nastup? 

Ne postoji savršen javni nastup. Uvijek može bolje! ☺

Kako se Vi osobno pripremate za javne nastupe? 

Vježbam. Onako kako to savjetujem i našim polaznicima. Doduše, u svakom javnom nastupu mora se biti spreman na improvizaciju.  

Kako vam se sviđa predavati retoriku?

Sviđa mi se atmosfera među predavačima i polaznicima, smatram da u velikoj mjeri i meni kao predavaču, ali i novinaru, koriste radionice i vježbe koje izvodimo s polaznicima. Rad na sebi nikad ne prestaje.  

Rad na sebi uistinu je važan. Što polaznicima zapravo donosi pohađanje Govorničke akademije Demosten? 

Potrebno teorijsko znanje, mnogo praktičnog rada i korisnih savjeta. Ukratko, mislim da je GA Demosten dobar temelj za stvaranje pravog govornika.  

Vaša poruka ženama-čitateljicama? 

 Budi svoja! ☺


Karla Zvonar: „Dobra žena-govornica sigurna je u sebe i u ono što govori!“

Karla je studentica postdiplomskog studija fonetike na FFZG-u. Osim što predano radi na znanstvenom području fonetike, ona je i „the predavačica“ kada se radi o pitanjima uspješne i uvjerljive argumentacije. Otkrila nam je kako za nju izgleda uspješna govornica i zašto je izgled ipak važan.

Kako biste opisali dobru ženu-govornicu?

Dobra žena-govornica sigurna je u sebe i u ono što govori. Ne koristi se smicalicama, već argumentirano obrazlaže svoja mišljenja i stavove. Jasno oblikuje ono što želi reći. Naglasila bih i da je poželjna karakteristika u govorništvu humor, no važno je da je on umjeren i da nije na tuđi račun. 

Uz dobar javni nastup često se vezuje i vanjski izgled. Kako bi žena trebala izgledati prilikom javnog nastupa?

 U teoriji, žena bi trebala biti za jedan stupanj bolje odjevena od svoje publike kako bi se znalo tko nastupa. Naravno, bitno je da je uredna, da ne nosi nešto što odvlači pozornost od onoga što govori (primjerice upečatljiv nakit) i da je obučena malo ljepše nego inače. Na taj način dajemo do znanja publici da nam je stalo, da je poštujemo i da nam je taj zadatak važan. Zamislite samo da osoba mora održati govor na nekom važnom događaju, a dođe u trenirci.


Ana Katulić: „Žena je komunikacijska partnerica i ravnopravna kolegica..“

Ana je svestrana osoba koja jednostavno – živi komunikaciju! Mnogi će njezin glas prepoznati kao jedan od najpoznatijih glasova radijskih informativnih programa, a ovdje nam je povjerila čime se još sve bavi te kako muškarci doživljavaju žene u polovnom svijetu komunikacije:

Čime se sve bavite? 

Volim reći kako je moj profesionalni i privatni život uspješno isprepleten miks medija, multimedije, kazališne umjetnosti i aktivnosti koje pogoduju zdravom duhu i tijelu. Zaposlena sam na Narodnom radiju kao newsprezenterica; pripremam, uređujem i čitam vijesti i aktualnosti. Nakon posla bacam se na svoju drugu veliku ljubav, a to je gluma. Trenutno igram dvije predstave na nezavisnoj sceni, treća je u pripremi. Radim samostalne projekte, kratke filmove i spotove, a u slobodno vrijeme šećem, plešem i bavim se jogom.  I, da ne zaboravim, predajem na Govorničkoj akademiji Demosten 🙂 

Kako muškarci doživljavaju žene u Vašem poslovnom okruženju? 

Kao partnerice, kolegice, kao ravnopravne, ako govorimo o kolegama iz redakcije. Dogodi se ponekad koja neprimjerena “šala na ženski račun”, ali to ne pripisujem zloći već više nepromišljenosti. Neke naučene vrijednosti još su uvijek duboko ukorijenjene u kulturi našeg naroda i pojedinaca, kako s muške tako i ženske strane. Nema razlike. Uvijek se, recimo, pitam zašto su u velikom broju firmi upravo žene – tajnice, a rjeđe muškarci (osim državnih tajnika ). Zanimljivo, zar ne? 

Predavačica ste u Govorničkoj akademiji Demosten. Kako izgledaju Vaša predavanja? 

U Govorničkoj akademiji Demosten predajem modul “Ispred mikrofona- spikerski alati i kako ih koristiti u elektroničkim medijima”. Učinilo mi se to kao dobar poligon da polaznicima iz vlastitog iskustva predstavim kako se uspješno prezentirati u elektroničkim medijima; što je dobro, što valja izbjegavati te koja  pravila ovdje vrijede kako bi, kad se i ako nađu u sličnoj poziciji, znali brzo i pravilno reagirati.  Moja se predavanja sastoje i od vježbi za glas, za dikciju, a ostavljam i mjesta za interakciju s polaznicima. Volim njih čuti, vidjeti što ih zanima te  s njima ostvariti uspješnu komunikaciju. To ni u kom slučaju nije predavanje za buduće novinare ili spikere već koristan alat za sve one koji se bave javnim poslom u kojem su komunikacijski alati i više nego dobrodošli. 

Tena Žganec: „Najefektnija je šala na vlastiti račun.“

Tena je apsolventica fonetike i portugalskog jezika koja je svoju strast prema putovanjima pretočila u zanimanje turističkog vodiča. No, osim putovanja, Tenina velika strast je i retorika. Ovdje nam otkriva tko je za nju uspješna komunikatorica u hrvatskom javnom prostoru:

Ima li u Vašem zanimanju mjesta za žene ili su prisutni svojevrsni stereotipi? 

Do sad sam u struci najčešće imala sasvim korektan i kolegijalan odnos s kolegama, no u turizmu se ponekad dogodi da dobijem komentar na kombinaciju mladosti i spola, ponajprije od starijih kolega ili putnika („Joj, pa kud će ova djevojčica na tako daleko putovanje s ovako velikim busom“). To nisu naročito ugodni komentari, no i nakon njih treba ostati sabran i ne ih doživljavati tragično jer to kraju nikome ne koristi.  

Predavačica ste u Govorničkoj akademiji Demosten. Kako izgledaju Vaša predavanja? 

U Akademiji Demosten držim modul Kompozicija javnoga govora. Cilj je polaznicima predstaviti korake sastavljanja javnoga govora da on bude podjednako zanimljiv, dosjetljiv i logičan. Predavanje je koncipirano interaktivno, a sastoji se od nešto teorije, nešto više primjera i puno razgovora s polaznicima.  

Možete li izdvojiti neku Hrvaticu kao dobru komunikatoricu? 

Na ovo je pitanje teško odgovoriti budući da ne mislim da netko posebno iskače dobrom komunikacijom s javnošću. Međutim, ono što se pomalo ističe jest retorika Anke Mrak Taritaš koja se ponekad našali na vlastiti račun što je poprilična rijetkost u hrvatskoj politici, npr. kada se referirala na svoju sliku u sunčanim naočalama u Saboru, govorila o višku kilograma ili visokom tlaku. Priznavanje vlastitih slabosti odaje dojam jednostavnosti i iskrenosti, a to je dobar način pridobivanja naklonosti publike. 

  • Share:
author avatar
Akademija Demosten

Previous post

Promjenom vlastitog stava do svladavanja straha od javnog nastupa
22. kolovoza 2019.

Next post

Komunikacija iza virusa COVID19: "U izvanredno stanje gurnut će nas fake-news"
28. ožujka 2020.

You may also like

Vizual za blog post
Etički aspekt “selfie” fotografije
11 siječnja, 2023
Vizual za blog post
Odlike voditelja sastanka i pozitivna komunikacija
22 rujna, 2022
Vizual za blog post – FB objava
Što je to employer branding?
11 srpnja, 2022

Pretraga

Kategorije

  • Blog
Facebook-f Linkedin Instagram Youtube
+385 99 7848 772
ured@umjetnost-komunikacije.hr
Business Park, Radnička cesta 1A, 10 000 Zagreb
Politika kolačića
Politika privatnosti
  • + 385 99 7848 772
  • ured@umjetnost-komunikacije.hr
  • Business Park, Radnička cesta 1A,
    10 000 Zagreb
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti

Naziv tvrtke: Umjetnost komunikacije j.d.o.o.
Sjedište: Simona Gregorčiča 2, 10000 Zagreb
OIB: 59668592620
HR9123400091110867326
Privredna banka Zagreb d.d.
MBS: 081095679

Sud na kojem je tvrtka upisana u sudski registar: Republika Hrvatska, Trgovački sud u Zagrebu, pod brojem: Tt-25/986-3

Osnivači / članovi društva: Kristijan Sedak

Temeljni kapital društva: 1,32 eura

2022 © Govornička akademija Demosten