• O nama
  • Čime se bavimo?
    • Digitalna akademija za upravljanje društvenim mrežama
      • Predavači
      • Program
      • Upisi
    • Govornička akademija Demosten
      • Raspored
      • Upisi
      • Paketi
    • In-house treninzi
    • Individualni treninzi
    • Medijsko savjetovanje
    • Prodajna komunikacija
    • Politička komunikacija
    • Sportski PR
    • Treninzi javnog nastupa
    • Umjetnost digitalne komunikacije
    • Najam govornice
  • Moduli
    • Asertivna komunikacija
    • Bitni su i sadržaj i ambalaža
    • Čitajte sugovornika – važnost neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju
    • Daj mi jedan dobar razlog
    • Dobar glas daleko se čuje
    • Ja, glumac
    • Kako prodati operu?
    • Kamere koje život znače
    • Kompozicija javnog govora
    • Online komunikacija
    • Osobni stil
    • Ovladavanje emocijama
    • Pregovori
    • Prezentacijske vještine
    • Prodajna komunikacija
    • Storytelling u javnom nastupu
    • Trema? Što je to?
    • U početku bijaše riječ
    • Učinkoviti selekcijski razgovori
    • Vokalni trening
    • Znameniti svjetski i hrvatski govori
  • Naš tim
    • Tražimo Ninju (m/ž)
    • Ana Katulić
    • Ana Ramljak
    • Bojana Bjelić
    • Bernarda Škegro
    • Elenmari Pletikos Olof
    • Katarina Madirazza
    • Kristijan Sedak
    • Lucija Mihaljević
    • Marino Miloš
    • Mate Petrović
    • Mateja Radoš
    • Mihael Maligec
    • Paško Vukasović
    • Sara Batinić
    • Snježana Srdanović Rogalo
    • Tena Žganec
    • Katia Matijašević
    • Marta Takahashi
    • Petra Jozipović
    • Tina Tödtling
    • Marin Čuček
    • Vlatka Eržišnik
    • Tatjana Vranešević Šajfar
  • Masterclass: Kadrovi iz džepa
  • Masterclass: Poslovni protokol i bonton
  • Reference
  • Blog
  • Kontakt
+385 99 7848 772
ured@umjetnost-komunikacije.hr
Govornička akademija Demosten
  • O nama
  • Čime se bavimo?
    • Digitalna akademija za upravljanje društvenim mrežama
      • Predavači
      • Program
      • Upisi
    • Govornička akademija Demosten
      • Raspored
      • Upisi
      • Paketi
    • In-house treninzi
    • Individualni treninzi
    • Medijsko savjetovanje
    • Prodajna komunikacija
    • Politička komunikacija
    • Sportski PR
    • Treninzi javnog nastupa
    • Umjetnost digitalne komunikacije
    • Najam govornice
  • Moduli
    • Asertivna komunikacija
    • Bitni su i sadržaj i ambalaža
    • Čitajte sugovornika – važnost neverbalne komunikacije u poslovnom okruženju
    • Daj mi jedan dobar razlog
    • Dobar glas daleko se čuje
    • Ja, glumac
    • Kako prodati operu?
    • Kamere koje život znače
    • Kompozicija javnog govora
    • Online komunikacija
    • Osobni stil
    • Ovladavanje emocijama
    • Pregovori
    • Prezentacijske vještine
    • Prodajna komunikacija
    • Storytelling u javnom nastupu
    • Trema? Što je to?
    • U početku bijaše riječ
    • Učinkoviti selekcijski razgovori
    • Vokalni trening
    • Znameniti svjetski i hrvatski govori
  • Naš tim
    • Tražimo Ninju (m/ž)
    • Ana Katulić
    • Ana Ramljak
    • Bojana Bjelić
    • Bernarda Škegro
    • Elenmari Pletikos Olof
    • Katarina Madirazza
    • Kristijan Sedak
    • Lucija Mihaljević
    • Marino Miloš
    • Mate Petrović
    • Mateja Radoš
    • Mihael Maligec
    • Paško Vukasović
    • Sara Batinić
    • Snježana Srdanović Rogalo
    • Tena Žganec
    • Katia Matijašević
    • Marta Takahashi
    • Petra Jozipović
    • Tina Tödtling
    • Marin Čuček
    • Vlatka Eržišnik
    • Tatjana Vranešević Šajfar
  • Masterclass: Kadrovi iz džepa
  • Masterclass: Poslovni protokol i bonton
  • Reference
  • Blog
  • Kontakt

Blog

  • Home
  • Blog
  • Blog
  • Ciljevi, prednosti i zanimljivosti in-house treninga

Ciljevi, prednosti i zanimljivosti in-house treninga

  • Date 7. studenoga 2018.

Piše: Mihael Maligec

U svijetu u kojem iz dana u dan raste ponuda najrazličitijih mogućih oblika radionica iz gotovo svih sfera društvenog i tehničkog života, a gotovo svatko se smatra životnim trenerom ili terapeutom za najrazličitije stvari, jedan je koncept itekako moguće opravdati. Radi se o konceptu in-house treninga komunikacijskih i socijalnih vještina. Ovaj tekst prikazat će osnovne svrhe, ciljeve i benefite koje možete ostvariti ako sebi i svojim suradnicima omogućite pohađanje takvog treninga.

Zašto in-house trening nije tečaj?

Bilo da se radi o nekom hobiju nakon posla ili potrebi profesionalnog života, od izrađivanja ukrasnih košarica od suhog lišća kukuruza do tečaja stranih jezika ili izrade web-stranica, nekako se kod nas podrazumijeva da za to postoje učitelji, koji u pravilu znaju više od onih koji takve tečajeve pohađaju. I ti učitelji su u određenom terminu na određenom mjestu te tamo prenose točno određena znanja koja su polaznici došli prisvojiti, a ne usvojiti. Osim ove fine metodičke razlike, naizgled nema potrebe razdvajati instrukciju od reprodukcije jer se krajnji rezultat ionako svodi na isto: polaznik vidi – polaznik učini, izgovori ili isprogramira isto.

Danas se, međutim, ne možemo više osloniti na to da je jedan fiksni termin tjedno povoljan svima koji određenu radionicu ili tečaj žele pohađati, niti je ispravno pretpostaviti da je svakom polazniku dovoljno pružiti unaprijed određenu količinu bezličnih informacija od kojih on sam nužno mora odabrati one relevantne. Baš kao i moderni turisti, moderni poslodavci i radnici ne mogu se zadovoljiti tek Suncem i morem, odnosno unaprijed uniformiranim znanjem koje se lijevkom ulijeva u polaznike tečajeva koji traju od 19 do 21 sat navečer, svaki ponedjeljak. Kao što i moderni turisti traže posebne i njima ponaosob oblikovane ponude, tako je to i na modernom tržištu rada. U toj niši svoje mjesto pronalazi i koncept in-house treninga.

Što je zapravo in-house trening?

O konceptu in-house treninga ovdje će biti riječi sa stajališta poslovne komunikacije i retorike, ali isti se mogu odvijati u okvirima bilo kojeg drugog područja djelovanja: od sportskih aktivnosti, preko umjetničkih tečajeva pa sve do prirodoslovnih zanimanja. S te strane ograničenje ne postoji, i to proizlazi upravo iz definicije in-house treninga, koja ga opisuje kao određenoj ciljnoj skupini namijenjenom, sadržajno i metodički prilagođenom postupku usvajanja potrebnih znanja i vještina. Dva su za to osnovna uvjeta: mora postojati prilagođena ponuda sadržaja s jedne, te fleksibilnost u prihvaćanju sadržaja s druge strane.

Ciljevi i prednosti in-house treninga?

Teško je u okvirima ovako kratkog teksta obuhvatiti sva područja i ciljeve poslovne komunikacije, no u svrhu primjera, govorit ćemo ovdje o team buildingu te pravovremenom detektiranu i rješavanju možebitnih konflikata na radnom mjestu. Zamislimo situaciju u kojoj, primjerice, svi zaposlenici neke tvrtke ili odjela zajedno otputuju na paintball. Sukladno njihovoj unutarnjoj strukturi, vođe suprotstavljenih timova bit će isti oni koji su voditelji i radnim danima. Ali, ako se vođenje i planiranje strategije prepusti onima koji za to inače nemaju priliku, takvi zaposlenici mogu u sebi razviti zanimanje za napredovanje ili pak mogu pokazati kako posjeduju komunikacijske vještine koje su dotad možda bile skrivene. Snaga in-house treninga, kao treninga prilagođenog točno određenoj strukturi polaznika omogućuje upravo to: stjecanje povjerenja u samog sebe i razvijanje komunikacijskih i voditeljskih kompetencija u okruženju u kojem se ništa ne nameće, već zajednički razvija.

Isto tako, jedna od najvažnijih društvenih vještina je i pravovremeno detektiranje te nenasilno rješavanje konflikata nastalih na radnom mjestu ili izvan njega, a da su pritom sudionici ujedno i suradnici. U tom svjetlu, in-house trening može donijeti mnogo pozitivnih rezultata jer polaznici mogu naučiti kako na prihvatljiv način izraziti neslaganje s nečijom idejom, argumentirano nadjačati tuži argument te kritički prosuđivati o idejama koje se na sastancima iznose. Nije to samo odlika dobrog rukovoditelja, već svakog suvremenog zaposlenika u vremenu kada su ljudski resursi najcjenjeniji kapital.

Osvijestiti, motivirati, obrazovati.

Educirati pojedinca ujedno znači i ulagati u kolektiv. A ulagati u kolektiv znači osigurati da će zadovoljni pojedinci koji ga sačinjavaju u svakom trenutku ulagati ono najbolje od sebe kako bi se zadaci koji predstoje uspješno obavljali. In-house trening tako možemo zamisliti kao mehanizam nagrađivanja u avioindustriji: Što se više netko vozi, to će imati pristupačnije karte za viši razred putovanja, te će putovati udobnije, a što udobnije bude putovao, to će češće željeti putovati koristeći usluge baš tog prijevoznika. Preneseno na našu situaciju: što više neka tvrtka ili odjel uloži u obrazovanje i treninge svojih zaposlenika, to će oni motiviraniji biti da opravdaju novostečena znanja i vještine te će se potruditi zaslužiti što više takvih treninga. Posljedično, oni će sudjelovati na sve više in-house treninga, a neće to doživjeti kao ex-catedra tečajeve ili večernja predavanja nužna za obavljanje posla koji obavljaju.

Upravo u ranije navedenoj činjenici u jednu se neodvojivu masu stapaju glavni cilj i glavna prednost dobro izvedenog in-house treninga: zajedničko napredovanje motiviranih međusobno motiviranih zaposlenika u kolektivu u kojem nestaju zavist i netolerancija, a razvijaju se asertivnost, tolerancija, kreativnost i kritičko mišljenje. Takvi zaposlenici san su svakog poslodavca, a njihovi rezultati svakog analitičara poslovanja.

Gdje mogu naći in-house trening?

Ukoliko želite osjetiti jačanje timskog duha, argumentirati snagom dokaza, kritički vrjednovati vlastite i tuđe ideje, a pritom uvijek imati jasno oblikovane stavove zbog čijeg vas iznošenja neće prozivati, prava ste osoba za pohađanje in-house treninga poslovne komunikacije, kakav će za Vaše potrebe individualno osmisliti i provesti stručnjaci Govorničke Akademije Demosten! Bilo da se radi o nemogućnosti oblikovanja misli, nedovoljnoj motivaciji za iskazivanjem vlastitih ideja, strahu od javnog nastupa, novinara… Ako mislite da Vas trema ubija, zadajte i vi njoj udarac! I to u vlastitoj tvrtki, u poznatom okruženju posredstvom interaktivnih, kreativnh i stručno oblikovanih modula!

Na našem treningu ne trebate dresove i ručnike. Ponesite samo vlastitu suradljivost i kreativnost, mi ćemo se pobrinuti za ostalo!

Vidimo se!

  • Share:
author avatar
Akademija Demosten

Previous post

Male tajne small talka
7. studenoga 2018.

Next post

Komunikacija lidera
4. prosinca 2018.

You may also like

Vizual za blog post
Etički aspekt “selfie” fotografije
11 siječnja, 2023
Vizual za blog post
Odlike voditelja sastanka i pozitivna komunikacija
22 rujna, 2022
Vizual za blog post – FB objava
Što je to employer branding?
11 srpnja, 2022

Pretraga

Kategorije

  • Blog
Facebook-f Linkedin Instagram Youtube
+385 99 7848 772
ured@umjetnost-komunikacije.hr
Business Park, Radnička cesta 1A, 10 000 Zagreb
Politika kolačića
Politika privatnosti
  • + 385 99 7848 772
  • ured@umjetnost-komunikacije.hr
  • Business Park, Radnička cesta 1A,
    10 000 Zagreb
  • Politika kolačića
  • Politika privatnosti

Naziv tvrtke: Umjetnost komunikacije j.d.o.o.
Sjedište: Simona Gregorčiča 2, 10000 Zagreb
OIB: 59668592620
HR9123400091110867326
Privredna banka Zagreb d.d.
MBS: 081095679

Sud na kojem je tvrtka upisana u sudski registar: Republika Hrvatska, Trgovački sud u Zagrebu, pod brojem: Tt-25/986-3

Osnivači / članovi društva: Kristijan Sedak

Temeljni kapital društva: 1,32 eura

2022 © Govornička akademija Demosten