Piše: Ana Ramljak Gotovo na svakom koraku danas slušamo o važnosti komunikacije. Važno je komunicirati, znati komunicirati, u školi, na igralištu, na fakultetu, kod kuće, s prijateljima, obitelji, u braku, s kolegama… Ako niste dobar komunikator, danas gotovo da vas …
Piše: Mihael Maligec U svijetu u kojem iz dana u dan raste ponuda najrazličitijih mogućih oblika radionica iz gotovo svih sfera društvenog i tehničkog života, a gotovo svatko se smatra životnim trenerom ili terapeutom za najrazličitije stvari, jedan je koncept …
Piše: Mihael Maligec Što učiniti kada nekog sretnete prvi put? Kako se postaviti? Nekoga niste vidjeli dugo vremena i sada ne znate odakle krenuti? Svako jutro u dizalu srećete iste ljude i – šutite cijelim putem? Mi znamo da ne …
Piše: Neda Fleur Janovski Iako je uvriježeno mišljenje da su poslovne kartice nastale u Europi u 17. stoljeću, njihova povijest seže čak još dva stoljeća unatrag. Prve kartice pojavile su se u Kini u 15. stoljeću , a njima su …
piše: Karla Zvonar U knjigama i člancima o javnom nastupu vrlo se često spominje statistički podatak kako 41% ljudi ima strah od govorenja pred publikom, dok se samo 19% ljudi boji smrti. Neki izvori ipak preispituju ovu informaciju, no, kako …
Piše: Robert Rogina Navijači kao supkultura, s mnogim odlikama kontrakulture, nepresušno su nadahnuće za medijske uratke, bilo da je riječ o detaljnim opisima navijačkih nereda i nasilja ili pak, rjeđe, izvještavanja o pozitivnim aktivnostima navijačkih skupina. Navijače se u medijskim …
Piše: Mihael Maligec, mag. educ. phon. rehab; mag. educ. germ. Prisjećajući se svoje ne tako davne prošlosti i uloge perspektivnog srednjoškolskog dizača utega, pojam treninga nisam doživljavao kao najugodnije iskustvo. Bilo je to vrijeme u danu koje je moralo proći tako …
Piše: Patricia Devunić „Ako nisi na društvenim mrežama, ne postojiš.“ Osim što ova tvrdnja vrijedi za pojedince, isto može značiti i za bilo koju tvrtku ili poduzeće. Neovisno o tome čime se bavimo – prodajemo li građevinski materijal, nudimo li …